منتظرم مهدی (عج) جان

وای امتحان هام داره شروع میشه!

1391/2/28 23:06
نویسنده : محمدمهدی
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گرامی

الان روزهای قشنگ بهاره. آخرهای اردیبهشت! و امتحان های من کم مونده که شروع بشه.

من به خودم به اینترنت دسترسی نداشتم  و عمه ام هم برام مطلب نمی گذاشت! نیشخند

امیدوارم از این به بعد هر وقت تونستیم من و عمه بیایم و با هم مطلب بنویسیم براتون.

یواشکی! به عمه ام نگید ها! من بعد از امتحانات میان ترم خوشحال شده بودم که امتحانات میان ترم تمام شده بود ولی همان طور که داشتم همین فکر را در حیاط می کردم ناگهان به زمین خوردم و دقیقا روی زانو أم  به شکل مثلث زخمی شدآخ  ولی مرد که آخ نمی گه!چشمک 

خدا میدونه بعد از امتحان های پایان ترم، چه بلایی سرم می آد. دور از جون! (هیچی عمه جون، فقط مراقب خودت باش و زیر پاتو خوب نگاه کنلبخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ريحان جيگر
30 اردیبهشت 91 15:59
ايشالا هميشه موفق باشي گل من
مامان نفس طلایی
11 خرداد 91 21:49
عزیز دلم مراقب خودت باش عمه جون
عمه سعیده
29 تیر 91 22:21
سلام عزیز دلم،منو ببخش که اینقدر دیر دارم برات نظر میذارمعمه ی معلم داشتن همینه دیگه!باید صبر کنی کاراش تموم بشه و خیالش که راحت شد تازه بیاد بعد این همه وقت نظر بذاره!خیلی دوستت دارم عزیزم
مامان نفس طلایی
6 مرداد 91 16:26
به عشق ابالفضل
18 مرداد 91 15:10
کجایی آقا لینکتون کردم